Color me coral






I decided to start off with one of my simplest outfits: jeans and a shirt. Truth is that there’s nothing special about it, anyone could put this outfit together but to be honest, it’s what I wear the most on my day to day basis, and it had to make an appearance on this blog sooner or later so I thought it should be sooner haha.  This time I decided to pair my jeans with a coral top, since coral is always a great color choice for summer. This top is very lose so it hides my tummy, since I’ve been  kind of self conscious about it lately ( I promise I’ll start exercising  soon =P). I wore this on a going-shopping day, which is the main reason I chose my most comfortable sandals to go with it, I don’t think they clash with the outfit because they match the jeans and if not…well, color blocking is in right? I hope everyone has a great and safe week xx



He decidido empezar por uno de mis modelitos más simples: vaqueros y top. Bien es cierto que no tiene nada de especial, cualquiera podría llevarlo a cabo pero para decir la verdad, es lo que más me pongo en el día a día y tenía que hacer una aparición en este blog antes o después, así que pensé que mejor que fuera antes y así quitarnoslo de encima =P. En esta ocasión decidí conjuntar los vaqueros con un top coral, ya que el coral es una perfecta opción para el veranito. Este top en cuestión es bastante suelto, por lo que me ayuda a disimular un poco la barriguita que he ganado últimamente (aunque prometo empezar a hacer ejercicio pronto). Esto lo llevé un día de compras, así que decidí ponerme mis sandalias más cómodas. No creo que queden mal, ya que pegan con el vaquero, y si no pegan pues...el color blocking está de moda no? Espero que tengáis una genial semana, besos!




Jeans: Bershka
Bag: Guess
Glasses: Ray Ban
Sandals: Carolina Boix
Watch: Casio


0 comentarios:

Publicar un comentario