Little Lace Skirt




Last night I went to see the Swan Lake and I thought it would be the perfect time to wear my little black lace skirt that I never wear, since I think it’s way too formal for daytime. At first I didn’t know what to pair it with and I tried several tops, but this green one was the chosen one, the reason being that it dresses the outfit down a little bit (and I also like that it matches my eyes ;-)). For shoes I went with my black pumps, which have a lovely bow detailing in the back, and I also chose a little black bag that didn’t stand out a lot, I wanted to look cute but keeping it simple. Since the t-shirt has a collar I decided not to wear any necklaces but I did wear my Casio watch and one of my favorites bracelets. The show was spectacular by the way, it might have even made me want to go to ballet more… I hope to see you guys soon! xo


Anoche fui a ver “El Lago de los Cisnes” y me pareció una buena ocasión para ponerme mi falda negra de encaje que nunca uso, ya que para el día me parece demasiado formal. Al principio no sabía bien con qué combinarla y estuve dudando entre varios tops, pero éste verde fue el elegido, ya que hace que el outfit como un todo no parezca tan formal (además me gusta como queda con mis ojos ;-)). Como calzado opté por mis tacones negros, que tienen un detalle muy mono detrás, en forma de lazo, y también me decidí por un bolso negro que no llamara mucho la atención, ya que quería ir mona pero sencilla. Como la camisa tiene cuello, decidí ir sin collar, aunque sí me puse mi reloj Casio y una de mis pulseras preferidas. El espectáculo estuvo genial, la verdad, tal vez incluso haga que me aficione al ballet… Espero veros de nuevo muy pronto!







Skirt: H&M
Top: Stradivarius
Shoes: Local Boutique
Watch: Casio

0 comentarios:

Publicar un comentario