Off the shoulder



Otro día, otro outfit sencillo. Pero con encanto. Esta camisa lleva en mi armario ya unos años y me encanta, sobre todo para conjuntar con vaqueros y sandalias, como es el caso. Los vaqueros son una nueva adquisición de las últimas rebajas (9€ me costaron!). Un outfit perfecto para despedir al verano hasta el año que viene y darle una calurosa bienvenida al otoño =). El lunes habrá un video en mi canal de youtube sobre cómo me preparé este día, por si os interesa os dejo el enlace: http://www.youtube.com/user/sarasapphire10 Un besote y que tengáis buen fin de semana!

Another day, another simple outfit. But with charm. This top has been in my closet for a few years and I love it, especially to pair with some jeans and sandals, like today. This jeans I got on the last sales for 9 euros!  The perfect outfit to say goodbye to summer and welcome to autumn =). I’m going to post a video on Monday on my youtube channel of me getting ready for this day, here’s the link in case you’re interested: http://www.youtube.com/user/sarasapphire10 Big kisses and have a great weekend!





I wear:
Jeans/Vaqueros - Stradivarius
Top - Bershka
Flip flops/Sandalias - Carolina Boix
Jewelry/Complementos - Pimkie
Bag/Bolso - Guess


1 comentarios:

  1. So beautiful. & you - you are adorable!
    Maybe we can follow each other dear? :)

    xx,
    Lucija
    WLL

    ResponderEliminar