New in: Firmoo Sunglasses


Good morning! Today I wanted to write a post just to show you my new Firmoo glasses. If you’ve been following me for a while then you know Firmoo is an online optical store I’ve worked with before and that I 100% trust. For those of you who are new to my blog, let me introduce it to you: Firmoo is an online optical store that offers both eyeglasses and sunglasses. Plus, for new users, they offer a first pair of glasses for free, all you have to do is pay for shipping, if you’re interested and want to know more, click here. Plus, in order to see is the glasses fit you properly, they have a Virtual Try-On System so that you can upload your photo and see if the size and shape of the glasses are the right ones. Some of my favorites include, these ones, these ones and, of course, this ones. Have you tried this brand? What do you think about it?

········································

Buenos días! Hoy quería dedicar un post a enseñaros mis nuevas gafas de Firmoo. Si me seguís desde hace tiempo, sabéis que Firmoo es una tienda online con la que he colaborado en otras ocasiones y en la que confío 100%. Para los que seáis nuevos a mi blog, os comento un poco: Se trata de una tienda de gafas online que ofrece tanto gafas graduadas como de sol a precios muy buenos. Además, para los nuevos usuarios de la página ofrecen las primeras gafas gratis, teniendo sólo que pagar los gastos de envío, si os interesa haced click aquí para más información. Además, para aseguraros de que la forma y tamaño de las gafas son el adecuado, podéis subir una foto vuestra e iros probando los modelos, así se reducen las decepciones una vez llegan las gafas a casa. Algunas de mis favoritas son estas, estas y, por supuesto, estas. ¿Habéis probado vosotros esta marca? ¿Qué opináis de ella?



Follow on Bloglovin

65 comentarios:

  1. Lovely sunglasses an they suite you perfectly :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/ootd-my-new-hoodie-from-udobuy.html

    ResponderEliminar
  2. Me gusta la propuesta de poder probar con una foto como sientan las gafas.
    Las que llevas son una monada.

    http://fashionistaenpotencia.blogspot.com.es/
    www.caprichospain.com

    ResponderEliminar
  3. I do know and trust firmoo great company. You did a great review doll. Have a nice weekend keep in touch.
    http://tifi11.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Guapísima! que bonitas gafas elegiste <3 <3 yo esperando ya las mías!

    ResponderEliminar
  5. Ya he oido hablar de esta tienda online y siempre escucho maravillas.

    las que llevas son preciosas

    Feliz viernes. besotes
    www.jugandoconeros.wordpress.com

    ResponderEliminar
  6. Pero que moanada de gafas! Estás preciosa y te sientan genial.
    Yo ya tengo dos pares, ahora me faltan unas de sol.

    Un besito!
    http://essenceofelectricsbubbles.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  7. So cute bows on them. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    ResponderEliminar
  8. Gorgeous sunnies and looks really amazing on you! The little bow on the side is so pretty, Chanel have a similar design. :) I really love Firmoo, it's such a great company. Thanks so much for visiting and following my bog, it means alot to me! I'm now following you too in GFC and BlogLovin'. :) I can't wait to read more posts from you, I'm excited! <3

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    ResponderEliminar
  9. i love these glasses, wish i could get one :)

    sarahrizaga.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. l love this sunglasses!!!!
    http://befashion31.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/Befashion31

    ResponderEliminar
  11. super cool sunglasses!
    http://girlonstreet.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. Cute :)
    Would you like to follow each other via GFC? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    ResponderEliminar
  13. Vaya las gafas son geniales, tienen un topque vintage que enamora, son una pasada, mcuhas gracias por coemnbtar en mi blog. Un besazo, te espero en mi blog.

    ResponderEliminar
  14. ¡Me he enamorado de tus gafas! Hace poco yo también me compré unas de la misma marca y la verdad es que tienen modelos preciosos, sobre todo los que tienen una clara inspiración vintage.
    Enhorabuena por tu blog, te sigo ya que me ha encantado. Además, compartimos plantilla jajajja
    Un beso

    Mariluz Garzo
    http://mariluzgarzo.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  15. Hi!
    Wonderful post!
    Would you like to follow each other? (GFC, facebook, bloglovin)
    If so, please let me know, I will follow you back immediately. :)
    xoxo

    http://narvaga.blogspot.com

    ResponderEliminar
  16. Estoy deseando que me lleguen las mías. Lo malo es que me di cuenta al día siguiente de pedirlas que las de sol también podían ser graduadas...
    Te sigo!

    me-andmybag

    ResponderEliminar
  17. que bonita tu elección, me encantan!!!

    www.lessismoreblog.com

    ResponderEliminar
  18. wow, these sunnies are just amazing, they fit you so well :)


    WWW.FASHION-BREAKER.COM

    ResponderEliminar
  19. hey sweetie!
    I just found your lovely blog and I couldn't resist to
    leave a comment! You have such a great style girl!
    You look gorgeous, love your sense of style and your
    outfits! I am now following you on your social media! Would
    you like to check my blog and follow back?

    Keep in touch !;)

    Greetings from Greece
    Vicky
    WWW.FASHIONRAILWAYS.COM

    ResponderEliminar
  20. oh the sunnies are so beautiful!:) love firmoo!♥ I follow you on bloglovin and I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová)♥ you can follow my blog too if you'd like;) kisses!

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thank you so much for your support♥ it means so much to me!:)

      Eliminar
  21. Una caña las sunnies!!!

    Un besazo, feliz semana :)
    Nuevo outfit-post, un clásico, un total denim. ¿Todavía no lo has visto? No te lo pierdas en:
    http://iremonisima.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  22. La verdad es que las gafas de Firmoo dan muy buenos resultados! yo tengo las mías estilo Lennon y no me canso de ponermelas, las tuyas son super originales y femeninas!

    besitos linda!

    neyshastyle.blogspot.com

    ResponderEliminar
  23. These are so adorable! I love bows on everything and anything. Super cute!

    XOXO

    www.alinitinidaily.blogspot.com

    ResponderEliminar
  24. OHHHH super cuco el detalle de los lacitos, qué mono! <3

    Te invito a ver mi último diseño de mi colección: http://www.udontthinktwice.com/

    xxx

    ResponderEliminar
  25. You look great in the SUnglasses! Love the shape and the color of it!

    Love Nilu Yuleena,
    from
    BIG hair LOUD mouth
    BIG hair LOUD mouth FACEBOOK page
    BLOGLOVIN

    ResponderEliminar
  26. No es la primera vez que oigo hablar de Firmoo, incluso me mandaron un mail para colaborar! Tendré que animarme a contestarles y probar que tal están las gafas! Las tuyas me han encantado, seguro que no pasas desapercibida :)
    Por cierto! Te sigoo!

    besitos! ❤
    Naiivet

    ResponderEliminar
  27. These are so adorable!
    http://fashionwithfitness.blogspot.com

    ResponderEliminar
  28. Todavía no he comprado ninguna, pero si he visto su web y me parece muy original. Estas muy guapa !!
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  29. Me encantan, son preciosas! Yo tengo dos pares de esa página y la verdad es que genial, molan mucho ambas ^^
    Un beso, te sigo guapa!
    http://freakmuffin.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  30. Great Post!

    I currently have an giveaway on my blog
    http://milchbube.blogspot.de/2013/11/oasap-giveaway.html
    Check it out if you dont mind :D

    ResponderEliminar
  31. Muy bonitas las gafas! conozco a más blogs que utilizan esta firma.
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  32. Monísimas !!!

    Gracias por pasarte por mi blog...

    Bss
    Sandra

    http://bauldessandra.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  33. Geniales las gafas, gracias por tu comentario guapa. ¡Un besazo!

    belongtotheworld21.blogspot.com

    ResponderEliminar
  34. great glasses!
    i've worked with this brand before! they're great!

    xx.M
    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    ResponderEliminar
  35. Hi my dear!!lovely sunglasses!thanks for your visit anche for your nice comment...would you like to follow each other?please let me know...keep in touch

    xoxo Francesca
    http://maisonduparfum.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  36. Hi Sara!thanks...I follow you back on gfc...wuold you like to follow on bloglovin too?

    xoxo Francesca
    http://maisonduparfum.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  37. Gorgeous sunnies and looks lovely on you! You did a great review doll. Have a nice weekend keep in touch.

    ResponderEliminar
  38. oww.. nice new haul, dear =)
    so pretty thing !
    xoxo

    melodyofmywords.blogspot.com

    ResponderEliminar
  39. Firmoo es una marca increíble! Me encantan sus modelos, yo también tengo un par :) Los tuyos son lindísimos!

    Te acabo de seguir con Google friend connect! Espero que puedas ver mi blog y seguirme si deseas. Si quieres, podemos seguirnos en otras plataformas. Házmelo saber!

    www.astylevictim.com

    ResponderEliminar
  40. amazing sunnies :)


    www.pinklemonincrystal.blogspot.com

    ResponderEliminar
  41. Son muy bonitas! yo colaboré con firmo, pero ninguna de las que cogí se parecen a las tuyas, no las había ^^

    Quizás te interese, estoy en un sorteo que acaba el domingo y es una tienda online de ropa ^^

    Un besito!

    ResponderEliminar
  42. These are very cute. Love the colour and the design. You wore it really well too :)

    x
    Sonshu
    www.thesonshu.com

    ResponderEliminar
  43. What a cute pair of glasses, I love the shape so much on you!

    Have a fantastic day,
    -Kati

    ResponderEliminar
  44. Those sunglasses are so chic! They frame your face perfectly :) You look glamorous wearing them.

    Just found your blog and I'm glad I did. I really like your style! I'm now following you on GFC, Bloglovin and Facebook.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ResponderEliminar
  45. I didn't see this sunglasses when I checked website. They are super cute!

    New post:
    bonjourchiara.blogspot.com
    Facebook Page Bonjourchiara

    ResponderEliminar
  46. Las gafas no te pueden quedar mejor, que guapaaaaa y que bonitas jejeje

    ResponderEliminar
  47. Cool glasses) I'm waiting for mine)
    Follow each other?
    Following you on GFC

    ResponderEliminar
  48. amazing inspiration sweet
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    ResponderEliminar
  49. Thanks for visit to my blog :)
    Great glasses ! :D
    If You wanna follow me and I follow back ! :)

    ResponderEliminar
  50. I Love your Sunglasses!!!
    Sarah Annabell

    Valmano, Sweet Deluxe GIVEAWAY:
    sanzibell by Sarah Annabell

    ResponderEliminar
  51. Lovely glasses, do you want to follow each other? Let me know.
    effortlesslady.blogspot.ca

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks for following! following back.
      effortlesslady.blogspot.ca

      Eliminar
  52. those glasses are really cute! I love the details on the side :)
    -
    Ester @ Drawing Dreaming

    ResponderEliminar

  53. Nice dear^^
    mind to follow each othr?
    missdjoen.blogspot.com

    ResponderEliminar