Blue Coat


Buenos días chic@s! Este abrigo fue uno de mis súper hallazgos de las rebajas pasadas, ya que lo conseguí por 15 euros, ¡cuando antes estaba a 60! Desde que lo tengo, lo he usado muchas veces, ya que es muy calentito y le da un toque diferente a cualquier look básico. Me encanta su forma, como si fuera una capa; y, por supuesto, el color. Un besote!

······················

Good morning guys! This coat was one of my super bargains from these past sales, I got it for 15 euros… and it used to be 60! Like, what? Since I bought it, I have worn it loads because it keeps me very warm and it makes any basic look a thousand times better. I love its shape (almost like a cape) and, of course, its color. Kisses!







Coat/Abrigo - Stradvarius
Jeans/Vaqueros - Stradivarius
Ankle boots/Botines - Mary Paz
Sunglasses/Gafas de sol - Police

Follow on Bloglovin

68 comentarios:

  1. Muy bonito. Una alternativa a los abrigos básicos:)

    ResponderEliminar
  2. Muy bonito! Una alternativa a los abrigos básicos :)

    ResponderEliminar
  3. Adore this shoes :)!!!!

    Want to follow each other on GFC?
    Let me know!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    ResponderEliminar
  4. Nice coat :)
    Welcome to my blog :)
    http://nethalicorp.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Me encanta! Es precioso

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  6. Que bonito el abrigo, me encanta!
    Besitos !
    tumodalowcost.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. Un look estupendo!
    Besitos!

    www.acooltime.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Hola guapisima!
    Me encanta el abrigo y el color es perfecto :)
    Un besazo enormeee.

    http://emedonna.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  9. The color is fantastic and the details in the fabric are so pretty! Beautiful!

    http://howtomakehome.blogspot.com

    ResponderEliminar
  10. Me encanta el abrigo y su color.

    Un saludo so chic.

    http://sochicbypatricia.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. THX for your lovley comment & for following -
    I follow back now and wish you a beautiful
    saturday :)

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    ResponderEliminar
  12. The coat's amazing, I love it! I really like your style.... :)

    would you like to follow each other?
    Shadow Play

    ResponderEliminar
  13. Es muy bonito!!
    Este año me dio por uno en rojo.
    ;))

    ResponderEliminar
  14. Un look genial, sin duda el abrigo es la prenda especial del post. Es precioso, entre el color azul y la textural... ¡Es perfecto! Por cierto me encantan tus botines, soy de ellos.
    ¡Feliz fin de semana!
    www.yournegativity.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  15. estas muy guapa, un beso :) http://nuriarojo.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  16. La verdad que se ve precioso, y el tejido es muy original!
    Pero lo más importante es que fue una ganga!! Que suerte:)
    ¡Disfrutalo!
    www.roperodenataly.blogspot.com

    ResponderEliminar
  17. Me gusta el abrigo! sobre todo el color! Muaa

    http://withinadreamm.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  18. So cute, that coat looks beautiful on you!

    I'm so glad I found your blog! If you'd like to follow each other, I'd be happy to keep in touch! Just let me know on my blog :)

    xo
    Dolce
    www.mydailysweet.com

    ResponderEliminar
  19. Es una mónada, muy original, pero a la vez es un abrigo del que no te vas a cansar nunca. Un besote guapa.

    ResponderEliminar
  20. Nice post!
    Would you like to follow each other?
    Let me know:)
    vavalerie.blogspot.com

    ResponderEliminar
  21. perfect style ;)
    Like your blog! Would you like to follow each other? :)
    XO MP.
    http://beamasterpieceblog.blogspot.it/2014/02/collaboration-masterpiece-for.html

    ResponderEliminar
  22. I have the same coat just another color ;3


    Would you like to follow each other? :)

    http://keepcalmandgototraining.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  23. Thanks for your lovely comment on my blog!! Really like your blog! Would you like to follow each other to stay in touch? Let me know, thanks :) xx

    kissmesunday.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  24. Me encantan los tacones, y conjuntados con el abrigo azul klein, quedan muy bien, muy clásico
    un besito
    yosoyuncuadradito.blogspot.com

    ResponderEliminar
  25. que bonito abrigo, me ha encantado el look. un besazo guapa
    http://www.paintedwithpink.com

    ResponderEliminar
  26. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  27. Sorry!! My bad! #500! I had too much windows open. Apologies dear!

    ResponderEliminar
  28. You look lovely!!!

    www.stylecastle.co.uk

    x

    ResponderEliminar
  29. Nice outfit! Love your style! You look genius! Love your outfit!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    ResponderEliminar
  30. hola sara gracias por pasar por mi blog que increible eres de las ilas Canarias mis antepasados eran de allí, me encanto tu outfit besos desde Ecuador ya me hice miembro please haste miembro del mio graciass :) http://nabilina.blogspot.com/#

    ResponderEliminar
  31. ahora si ya te estoy siguiendo http://nabilina.blogspot.com/#

    ResponderEliminar
  32. Nice blog! :)
    Follow for follow? Let me know!
    Love, Poppy.

    ResponderEliminar
  33. I love love love this coat - the blue is stunning on you!! I love blue - definitely want to buy some more blue clothing. Red too - I have a stunning red coat that I just adore.

    New follower on GFC and Bloglovin (looks like I've already followed you on Facebook! :) )

    www.bohemianmuses.blogspot.com

    ResponderEliminar
  34. Muy bonito el abrigo!
    besos

    http://lamodanoentiendedeleyes.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  35. Guapa!!! Y encima el abrigo una ganga! Un besote!

    ResponderEliminar
  36. Lovely pics! Your coat and also the shoes are gorgeous!

    www.aduaa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  37. Heyy sara ♥ you look great on your blue coat :) ahh i wish my country have winter so i can wear coat too(my country was a tropic country) .

    I followed you .mind to followed back?

    Theanotherpartofme.blogspot.com

    ResponderEliminar
  38. nice outfit! do you want to follow eachs other??
    xoxo http://yourselfandme.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  39. Thank you beautiful!
    hello beautiful, I'm returning your visit!
    Thank you, your blog is beautiful and your look too!
    I'm following, if you can reciprocate!
    www.cilioposticos.blogspot.com.br

    ResponderEliminar
  40. Thanks for the comment, sure we can follow each other!:) followed you on gfc, waiting for you:)xox

    liinukallinen.blogspot.co.uk

    ResponderEliminar
  41. Merci pour ton commentaire sara tu es très belle et j'adore ta tenue coup de coeur pour ton manteau bleu <3

    ResponderEliminar
  42. Pues si que está el tiempo para abrigarse!!!
    Besitos

    Alicia & Sofía

    ResponderEliminar
  43. Hola Guapa, gracias por tu visita y comentario en mi blog. Perdon por no contestar antes.
    Vaya chollo este abrigo, es una monada
    Besitos
    www.lasmiradasdetaga.com

    ResponderEliminar
  44. thats a great coat!

    hope we can follow each other :D
    __________________________________________________
    Please follow my blog ‘Heylinni’ at:
    http://www.bloglovin.com/en/blog/4923497
    I will gladly follow you back!!! Us bloggers need to support each other :) x

    ResponderEliminar
  45. This coat looks totally gorgeous on you, as well as those lovely booties!

    xx Debbie

    www.whatdoffydoes.com

    ResponderEliminar
  46. Hi!
    cool blog!
    would you like to follow each other?
    Let me know ;)
    S

    ResponderEliminar
  47. Un abrigo muy bonito. Y este año t ha venido bien q hacemss frio jeje. Muacks
    http://fashionfromtheparadise.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  48. Qué mono el abrigo!! el tejido de cerca es precioso!!
    Besitos

    www.lookamblog.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  49. Hi! Thank you for visiting my blog mariasbeautifulworld.blogspot.gr. You asked me if I am interested in following each other. Sure I am, follow me on gfc and I will follow you back as soon as I see it. Kisses!
    Maria
    Mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hello! I just followed you back! No551. Kisses!
      Mariasbeautifulworld.blogspot.gr

      Eliminar