NYX HD STUDIO FOUNDATION


¡Hola chicas! Hace tiempo les dije que me había hecho con la base HD de NYX y muchas me pedisteis mi opinión. Pues aquí está. 
Para empezar es una base de consistencia bastante líquida, lo que la convierte también en una base poco cubriente. Yo diría que su cobertura es baja, como mucho (muchísimo) puede llegar a media. Para mis necesidades y comparada con algunas de mis bases favoritas, no creo que sea de larga duración ya que desaparece tras unas pocas horas. El color sí que es perfecto (yo llevo el tono 01 NUDE) y creo que deja un acabado muy bonito. Usaré este bote porque no me gusta desperdiciar el dinero, pero no creo que la vuelva a comprar.
 ¿La habéis probado vosotras? ¿Y alguna otra base HD?

······························

Hey guys! A long time ago I shared with you that I had bought the HD foundation by NYX and a lot of you asked for my opinion. Well, here it is.
 To start off, it’s a very liquid foundation, which makes its coverage very light. I’d say it has light to medium coverage, but if you build it up to medium, I think it can look cakey. Compared to some of my favourite foundations, I don’t think it has a long staying power; it practically disappears after a few hours. The colour range is perfect, my shade is 01 NUDE and it’s a perfect match. I’ll use this bottle up because I don’t like to waste money, but I don’t think I’ll repurchase it. 
Have you tried it? And what about other HD foundations?



Sara

14 comentarios:

  1. Gracias por compartir. Es importante que comprar y que no. Bss guapísima.

    ResponderEliminar
  2. Thanks for following me.I am now following you back.Very Interesting and nice blog.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/02/usa-shopping-websites-list.html

    ResponderEliminar
  3. Haven't used this product but thanks for sharing your views.

    ResponderEliminar
  4. love the packaging <33

    cheer, michelle ~ http://livedreammagic.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. How beautiful, thanks for the useful post! I follow you, I'll be glad mutual friendship and subscription!

    Miranda
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    ResponderEliminar
  6. No no lo he probado, gracias por la info!

    Lu | loulou

    ResponderEliminar
  7. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    ResponderEliminar
  8. I haven't tried it but I really need to find a great foundation that doesn't dry my skin. Still haven't found it. BTW thanks for the comment, following you now!



    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    ResponderEliminar
  9. Lovely post :)
    Thanks for sharing your thoughts :)
    I've never tried any NYX products before!

    Helen

    www.jumblebug.co.uk

    ResponderEliminar
  10. thanks for sharing your thoughts on this product! :D

    Happy March!
    Animated Confessions

    ResponderEliminar
  11. seems nice! i like light coverage foundations
    thanks for the review

    hope you stop by~
    http://siren7.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. Pues ya me temo que aunque queramos,,, en España han dejado de distribuir Nyx.

    Un saludo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Vaya, por esta base la verdad es que no me da pena, pero por otros productos si... siempre nos quedará comprar por Internet! =)

      Eliminar