Paris


Paris es una  ciudad que hay que visitar, al menos, una vez en la vida. 
La ciudad de las luces. La ciudad de la moda. La ciudad del amor. 
Yo tuve la oportunidad de pasar unos días en París, pero como lo vi todo deprisa y corriendo (y con un dolor de pies brutal…), sé que tengo que volver. Volver con tiempo para disfrutar de nuevo de sus cafés, de su maravillosa arquitectura a cada esquina, de sus tiendas pequeñitas y con encanto, de su idioma. Mis lugares preferidos fueron sin duda el Puente de las Artes (o de los candados…), la librería Shakespeare & Co y los Jardines de Luxemburgo. 
El simple hecho de caminar por sus calles y a la orilla del Sena es un lujo que le recomiendo a todo el mundo.

·····················

Paris is a city you have to visit, at least, once in your lifetime. The city of lights. The city of fashion. The city of love. 
I had the chance to spend a couple of days in Paris, but since it was very rushed (and my feet hurt so much…), I know I have to come back. To have time to properly enjoy its cafés, its marvelous architecture, its little and charming stores, its language. My favourite places where, without a doubt, le pont des Arts, the Shakespeare & Co store and the Luxemburg Gardens. 
Just the fact of walking along its streets and by the Seine it’s a luxury I recommend to everybody.



















Sara

28 comentarios:

  1. wow iv always want to go to paris!!
    lucky you!

    emiri-desu.blogspot.com.au
    x

    ResponderEliminar
  2. Oooh que bonito! yo también quiero ir a Paris!! que envidia jaja
    Un besazo guapisima
    www.alphasdreams.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Lovely photos Sara, after Venice I would love to visit this city.
    An old follower, Mihaela.
    xoxo

    ResponderEliminar
  4. Beautiful pictures!

    Mel
    www.girlandthepolkadot.com

    ResponderEliminar
  5. Nice photos dear!!

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  6. I was in Paris last week, lovely!


    LMIS
    www.lamodainsintesi.com

    ResponderEliminar
  7. É linda né?
    perfeição de lugar, tão romântica,
    Bjús

    www.morenaemoderna.com

    ResponderEliminar
  8. Love these picture, I've always loved Paris! Theres a new post up on my blog, would love for you to check it out! x
    http://thegreenraybans.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Respuestas
    1. Wow, at Christmas Time it must be even more beautiful!

      Eliminar
  10. Q belleza de fotos!! Amo París :D

    Bsos mi ChicAdicta
    www.piensaenchic.com

    ResponderEliminar
  11. nice place and outfit

    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  12. Bonitas fotos, me gustó mucho Paris :)

    ResponderEliminar
  13. Qué bonito, me encanta París, unas fotos divinas! Yo he ido un par de veces y ya tengo ganas de volver :)

    Mil besitos guapa! xx
    www.brunetteambition.es

    ResponderEliminar
  14. Holaaa Me muero de ganas de ir París!!!! Por favor que fotos mas bonitas.
    Bss linda.

    http://almamodaaldia.com/

    ResponderEliminar
  15. Wow! You took some great pictures. My and my boyfriend went last May and I loved it so much I want to go back this year as well!

    Natalie Ann xo // Petal Poppet Blogs ♥

    ResponderEliminar
  16. Las fotos son preciosas!! Adoro París! Un beso guapa
    http://enjoyourstyle.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  17. Lovely photos I hope I will get to visit the city one day.

    ResponderEliminar
  18. Eu bem que queria conhecer Paris, é um sonho que ainda vou realizar.
    Tem post novo, poderia me fazer uma visita?
    magrafelizpensa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  19. I really want to visit Paris- especially as I'm studying French in college! Your photos are lovely <3

    goodmorningbelle.blogspot.com

    ResponderEliminar
  20. I was in paris too but I was here when I was 7 ;)
    really nice note
    http://zuzannablogvlog.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  21. Me gustaria mucho ir a Paris, ciudad del amor :)
    Ya soy tu miembro ;) gracias por visitar mi blog**
    un beso
    http://mypreciouspace.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  22. Oh U are so lucky U can travel around Europe :)
    Really grate blog :*
    Best whishes :*
    http://looyourself.blogspot.com/

    ResponderEliminar