Avon's Roots-Boosting Tonic


Las que tengáis el pelo liso (como yo) sabéis lo que cuesta darle un poco de volumen y que no parezca una baba pegada a tu cabeza. Esa ha sido mi cruz durante muchos años, probando muchas espumas y sprays que lo único que hacían era apelmazarme el cabello.
Pero por fin he encontrado el producto adecuado: El Spray Tonificante de raíces de Avon (realmente no sé cuál es su nombre técnico, pero algo parecido a eso pone el bote jajajaja). Se trata de un spray súper ligero que no apelmaza nada. Yo lo aplico al salir de la ducha justo antes de secarme el pelo con el secador, y entonces aplico calor directamente en las raíces (viene sin instrucciones, pero así es como me funciona mejor a mi).
Por desgracia, se me está acabando y mi distribuidora Avon me queda un poco lejos ahora que estoy en Madrid… así que dejadme en los comentarios vuestro producto favorito para dar volumen =).

······················

Those of you with thin hair (like me) know how hard it is to find a volumizing product that doesn’t weight your hair down.
 I finally found the right one:  Avon’s Roots Boosting Tonic. It’s super light-weight and looks very natural. I apply it right after I get out of the shower and before I blow-dry my hair (it came with no instructions but that how it works best for me).
Sadly, it’s running out, so I need some new suggestions, feel free to let them in the comment section below =).


Sara

34 comentarios:

  1. Avon it's a great brand, i would like to try this beauty product.
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    ResponderEliminar
  2. I've tried this before, it's great! Now I use the L'Oreal Elvive Fibrology Thickening Shampoo and Conditioner, it has made such a difference to my hair! I really recommend using it if you have thin hair like myself!
    Please follow me on GFC! I always follow back <3

    Abbey x
    www.absie.co.uk

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thanks for the recommendation, I'll try it out =)

      Eliminar
  3. A MI ME ENCANTARÍA TENERLO LISO, EN CAMBIO LO TENGO ONDULADO Y CON MUCHO VOLUMEN Y SI QUIERO QUE SE QUEDE BIEN LO TENGO QUE ALISAR O RIZAR, PERO MUY BUENA LA RESEÑA DEL PRODUCTO. BESINESS GUAPA, PASA BUEN FINDE =)

    New post: modabellezayrelax.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  4. Hello!
    thanks for recommendation!

    ResponderEliminar
  5. Hi Sara! Thanks so much for the follow. I'm following you back via GFC. :D I really like your blog.

    ResponderEliminar
  6. I like AVON :) I will try

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  7. I must try this!
    Thanks for finding me and the comment and follow!

    ResponderEliminar
  8. Olá Sara, adorei seu blog ja estou te seguindo.

    Beijos Simoni

    ResponderEliminar
  9. I love AVON products !
    I'm following you too =D


    Kisses*
    And waitinf for u again
    | www.cosmacticos.com |

    ResponderEliminar
  10. Muszę wypróbować, koniecznie! :-)

    ResponderEliminar
  11. Great post! Thanks so much for the follow! I'm following you back via GFC.

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. Thanks for the comment and for following my blog. I'm following you blog now on GFC. Keep in touch :)

    http://mymemoriesmyworld2014.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  13. Creo que probaré ése tónico ! Mi cabello es muy frizzy de las puntas y super aplastado de las raíces x--x . Gracias por el review ! : )

    ResponderEliminar
  14. Thank you for your comment ;)
    Your blog is so fantastic and inspiring!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  15. Amazing post! I love ur blog! :)
    xoxo from Poland!

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    ResponderEliminar
  16. Great post, haven't tried any Avon hair products but I have tried their makeup, it was good! Followed your social medias!

    http://www.beautycrayons.com/

    ResponderEliminar
  17. Avon it's a great brand
    P.S. You are pretty
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  18. Amazing post! I love Avon!

    http://mojswiat9893.blogspot.com

    ResponderEliminar
  19. I love Avon. Great blog!

    I follow you :D

    esmella.blogspot.com

    ResponderEliminar
  20. i have this ;)
    nice blog, i follow you <3
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ResponderEliminar
  21. I very like Avon. Mayby I tried this :).
    ania-ania3.blogspot.com

    ResponderEliminar
  22. Nice post and blog!
    Thank u for follow, I followed u back :)

    http://verczik.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  23. Hola guapa! Primero de todo, gracias por pasarte por mi blog y comentar. Yo tengo el pelo liso y con mucho volumen así que siento no poder ayudarte! Un besito!!

    ResponderEliminar
  24. I'm lucky, cause i don't have a thin hair. Good luck with search right product. And i followed u back.
    Cordial greetings! ♥

    http://miacocolino.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  25. I have the Avon cosmetics , you'll find them on my blog, are great : * :))) ))) )))

    ResponderEliminar
  26. Hello! Thank you for visiting my blog. I have subscribed to yours too :D

    ResponderEliminar
  27. Honestly didn't know that Avon sold hair products! Thanks for sharing and I followed you back on GFC and bloglovin too yay! ^_^ keep in touch lovely!

    Celly~~~

    ResponderEliminar
  28. Great!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    ResponderEliminar