The Pore-fessional by Benefit


Como os prometí AQUÍ, hoy vengo a hablaros del Pore-fessional de Benefit.
Para las que no lo conozcáis ya, básicamente se trata de un primer o pre-base minimizadora de poros. Es a base de siliconas, así que abstenerse las alérgicas. Su tamaño es de 22ml y su precio ronda los 30 euros.
Según Benefit, puede usarse tanto bajo el maquillaje como encima. Yo sólo lo he probado de la primera manera. ¿Y me gusta? Sí, pero no es el producto milagroso del que he oído hablar. La verdad es que los poros de la nariz no me los cubre por completo y, bajo algunas bases, las hace parecer cuarteadas (de momento con la que más me gusta es con la Healthy mix de Bourjois). Para lo que sí me gusta usarlo es para esos días de no-makeup makeup. Es decir, para que no parezca que llevo maquillaje, me lo pongo sólo, sin bases, y me unifica el tono de la piel.
En general, lo recomiendo para pieles grasas, ya que deja un resultado mate pero muy bonito en la piel. A las pieles secas les recomiendo mejor ESTE. Y tú, ¿lo has probado?

··················

As I promised HERE, today I am going to share with you my thoughts on Benefit’sPore-fessional.
For those of you who don’t know it yet, it is basically a face primer that minimizes pores. It’s silicone-based, so allergics stay away. It has 0.75fl.oz. and the price is around $30.
According to Benefit, you can apply it before or after makeup. Personally, I’ve only tried it the first way. And do I like it? Yes, but it is not the miracle product I’ve heard about. Honestly, it doesn’t cover the pores on my nose completely and, under certain foundations, it makes them look cakier (so far I like it the most paired with Bourjois’ Heltahy Mix). What I truly like it for is those no-makeup makeup days, because it evens out my skin tone.
I would recommend it for people with oily skin, because it leaves a lovely matte finish. I think dry skins would be better off with THIS ONE. And you, have you tried it?




Sara

51 comentarios:

  1. I've tried it.. It's a good product.. Not miraculous but I think that the PoreFessional is one of the best primers!

    ResponderEliminar
  2. so great :D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  3. I've tried it and liked it! Like you said though it's not a miraculous product

    Mel
    www.girlandthepolkadot.com

    ResponderEliminar
  4. Nunca lo he probado pero sentía cierta curiosidad. Gracias por tu review.

    http://coffeeandshopping.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  5. I have this product:) it's fantastic kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  6. a mi me decepcionó un poco, no era lo que yo pensaba. Después de haber leido tan buenas opiniones me esperaba otra cosa. Un beso

    ResponderEliminar
  7. Can you order this online? Sounds like great thing for me

    ResponderEliminar
  8. Nice post!!!

    Saludos desde Rep. Dom
    http://www.entreapuntesytela.com/

    ResponderEliminar
  9. This looks good, haven't tried it but will be willing too!!

    Meme xx

    New post out now:
    'How to advertise your blog with:Vistaprint'
    http://thedayinthelifeofmexoxo.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  10. My wishlist <3 check out my new post at http://shizasblog.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  11. Muy buen post! lo tendré en cuenta. Un abrazo!!
    http://sano-sanisimo.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  12. Benefit products are sooo good!<3
    Followed you my dear:)

    www.justcleo.pl

    ResponderEliminar
  13. Great review! xx

    And thank you for the follow, I adore your blog! I also followed you back. :)

    Sara Wallflower

    ResponderEliminar
  14. GREAT! GOOD BLOG! VERY GOOD


    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  15. Thanks for your follow dear!! Following you right back #969
    xxx

    ResponderEliminar
  16. Nice Review; GFC #970
    Have a blessed weekend.

    ResponderEliminar
  17. Hi Sara,

    Thanks for stopping by my blog, I'm following you back now!

    It's good to read a review of this, I know it's a popular product but it sounds like it isn't as perfect as it could be. I think I have a sample of it somewhere, I should dig it out. I really do need a good primer to cover my pores.

    Sharon xx
    Beauty, Miscellany

    ResponderEliminar
  18. Hi dear nice post and product review.I always love coming back to read your posts i follow you already dear on GFC .Keep in touch.

    ResponderEliminar
  19. Thank for nice comment I follow you too you have very nice blog :)

    ResponderEliminar
  20. He oido hablar mucho de este producto, tendré que probarlo. Gracias. Besos

    ResponderEliminar
  21. good cream )) follow you in facebook and tweeter )) have a nice day !
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  22. Great post.
    Follow to follow?
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  23. Never try it but i love benefit :D
    follow for follow??
    xoxo

    girlyworld4girls.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  24. Me encantaría probarlo porque tiene muy buena pinta!
    Por cierto, lo siento mucho por lo de tu tío...
    Un besito preciosa, yo también te sigo
    rhythms-of-love.blogspot.com

    ResponderEliminar
  25. I love benefit, great post :) Thanks for follow :)

    http://unusualwhiterose.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  26. Thanks for visiting my blog!!! I'm a new follower. Kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  27. sure , I follow you now :)
    great blog :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    ResponderEliminar
  28. Nice photos and cool post !
    welcome
    www.magfashion.pl

    ResponderEliminar
  29. Tiene buena pinta! Asi que lo probare :D
    Te invito a pasarte por mi blog, hoy tengo nuevo post.
    Un besito!!
    http://thegirl26.blogspot.com.es/
    xx

    ResponderEliminar
  30. I love benefit products! simply the best :)


    Love,
    Christina ♥
    cinapeh.blogspot.de

    ResponderEliminar
  31. Tengo que probalo pero 30€ es mucho dinero para una base/primer.(Sorry for my spanish, almost 2 years I didn't speak spanish, but I am trying to get better, god, I don't remember anything and I was a very good student in spanish!)
    xx, Edna
    http://neverforgottenmercury.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Your Spanish is very good Edna! Keep on practising =)

      Eliminar
  32. Great post! So inspiring photos!
    May be you'd like to follow each other&? Let me know^^

    Maggie from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.com

    ResponderEliminar
  33. Thank you! I follow you too! :)
    I hope, you will back to my blog again :)
    Can you click in my link? :)
    Kiss!

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    ResponderEliminar
  34. Muuuchas gracias por haberte pasado por mi blog y seguirme!! Me gusta mucho que en tu bog hagas posts tambien de maquillaje. Te quiero seguir, y llamame tonta.. jajajaja, pero no se en donde le tengo que dar en tu blog, no encuentro ningun boton. Agradeceria la ayuda.. jajajajaja
    Muchos besos xxxx

    http://andreardiaries.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  35. La verdad es que no, nunca había oido hablar del.

    @AndreeaCarro www.MiPerchaPesa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  36. Great blog!
    Thank you dear for comment and follow in my blog .
    I follow you .!

    mypassionpaula.blogspot.com

    ResponderEliminar
  37. I have never tried that, but it looks interesting! :)

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    ResponderEliminar
  38. tienes un blog demasiado bonito y ya te segui :3 me gusto mucha tu review, besitos

    ResponderEliminar
  39. no lo he probado, es mas, creo que no tengo nada de Bennefit (ahhh) jejej
    últimamente han regalado mini tallas de cosas de la marca en tienda pero me pilló fuera.

    Un saludo.

    ResponderEliminar
  40. Nunca he probado este producto! quizás me animo,

    besotes guapa

    ohmyladyblog.blogspot.com

    ResponderEliminar
  41. Hola wapa!

    Me encantaria probar este producto porque dicen que va bien, y la verdad nunca me he animado jeje ver si lo hago ya!

    A proposito, te sigo yo también ahora en blogger jiji, si quieres que nos sigamos en instagram o en twitter también, esto está hecho! Seguimos en contacto papi! =)

    ResponderEliminar
  42. Great review!

    Would you like to follow each other on GFC?
    let me know on my blog if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you! ^^~

    Tom and Tins Blog

    ResponderEliminar
  43. Look nice!
    I havent use benefit products!
    Kisses!

    www.eldiariodeshyris.blogspot.com

    ResponderEliminar
  44. Nice blog, I am following.
    Thanks for the comment ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  45. I love the benefits product I just think it's sad that it is so expensive!
    http://julieswonderworld.com/

    ResponderEliminar