Sephora's Fiber Mask


En este vídeo les enseñaba mis últimas compritas, entre ellas esta mascarilla de Sephora, y ya estoy aquí para contaros mi experiencia.
Se trata de una mascarilla de fibra (o de papel o de toallita, todavía ando buscando el término adecuado…) que debes dejar actuar durante 15-20 minutos. En Sephora tienen muchísimas para elegir, dependiendo del efecto que busques, pero yo decidí ir a lo seguro y cogerme esta de Rosas para hidratar y me ha encantado. Tanto, que ya estoy pensando en cuáles probar ahora.
Inmediatamente después de usarla, la piel se me veía más luminosa y al tacto era mucho más suave. Supuestamente es de un solo uso, pero viene tan impregnada en producto que yo la guardé y volví a usarla a la semana siguiente. Su precio ronda los 5 euros y podéis encontrarlas en las tiendas Sephora. ¿Las habéis probado? ¿Y otras mascarillas de este tipo?

························

Last Wednesday I shared with you a haul featuring some Sephora products, this mask among them. Well, I finally used it and here’s what I think about it.
It’s a fibre (or sheet) mask that you are supposed to wear for about 15-20 minutes. They have a wide variety, but I decided to go for just the Rose one to moisturize. I loved it so much I am already thinking about the next one I should get.
Right after using it, my skin looked more luminous and it was softer to touch. You are supposed to use it only once but the sheet is so soaked in product, I kept in and re-use it again the next week. Have you tried these masks? And others of this kind?



Sara

65 comentarios:

  1. I am just about to get me some new face masks, so thanks for the review!


    http://jeansandroses.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. A mi este tipo de mascarillas me gustan pk el ratito k las tengo puestas estoy como relajada. La proxima vez k pase por sephora me fijare en ellas.
    Un beso

    ResponderEliminar
  3. I'm sure this is really relaxing dear! I love facial mask, I always do this during weekends.

    xx
    Rica | www.switbbydoll.com

    ResponderEliminar
  4. Sounds great. So bad that I don't have Sephora in my place ...
    Nati xx
    www.simplyartdicted.com

    ResponderEliminar
  5. Me encanta esa mascarilla!

    www.getreadygetpretty.blogspot.mx

    ResponderEliminar
  6. Me gustan mucho este tipo de mascarillas, tengo pendiente hacerme con más! esta todavia no la he probado

    ResponderEliminar
  7. I use masks every night, and always looking for new ones to try! I hear rose products are great for you skin, thanks for sharing this!
    www.samanthamariko.com

    ResponderEliminar
  8. La verdad no la he probado, pero ahora me lo pensaré, tiene muy buena pinta :D

    http://latentaciondeunarubia.blogspot.com.es/

    Un beso enorme desde Sevilla.
    Maria Reina.

    ResponderEliminar
  9. Never tried it, but maybe one time?

    ResponderEliminar
  10. Lindo producto no lo conocia!!
    Acabo de encontrar tu blog y me encanta, te apetece que nos sigamos por google +?
    Te espero en mi blog y me cuentas cariño!
    Un besazo!

    xx Lisbeth
    novedadesatualcance.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  11. Great article:) great job!
    Would you like to follow each other? To help each other out? Let me know. :)

    LUCY DOES IT BETTER

    ResponderEliminar
  12. No las he probado pero ahora me entra curiosidad. Algún día tendré que probarlas. ¡Un beso!

    ResponderEliminar
  13. OMG that looks really relaxing I am used to clay masks not sheets so would like to give it a go xx

    ResponderEliminar
  14. Looks like a really good product ♥

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  15. Esta muy bien esa mascarilla, no la conocia. Gracias

    ResponderEliminar
  16. It looks like a great mask.
    I love it
    XO

    Check my new post.
    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin

    ResponderEliminar
  17. Wow it looks so relaxing :) I have used a few face masks from ULTA, but never the sephora ones. Do you know what other kinds of masks they had? I'm wondering if they have one suited toward acne.

    Brooke | brookewrote

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. I think their Green Tea one is supposed to help with that, here's the list of masks available: http://www.sephora.com/face-mask-P392104

      Eliminar
  18. This mask sounds amazing! I just wished there were Sephora stores in England :(

    Elle
    www.theellenextdoor.com
    xx

    ResponderEliminar
  19. Nice review. I will try it for sure. Thanks for sharing. http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  20. Hi there babe, how isit going? Thanks for your comment.
    Great post though, i love it, thank you for sharing this with us..

    New post on my blog if you're interested.
    Meet my boyfriend - Girlfriend tag.
    www.its-dominica.blogspot.co.uk

    Anyway have a lovely weekend!
    Stay in touch.
    Kisses!

    ResponderEliminar
  21. Fabulous review

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ResponderEliminar
  22. Defs want to try out this mask x

    http://msznev.blogspot.com.au

    ResponderEliminar
  23. Qué gustazo!! Me encanta este tipo de tratamientos para mimarme! Besos

    http://petitetoileblog.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  24. Qué interesante! gracias por la información, no conocía esta mascarilla!
    yo suelo utilizar productos naturales pero me interesa la idea
    seguro que probaré esta de sephora!!
    un besito y feliz lunes!!

    100% natural & homemade cosmetics => check out my new post here

    ResponderEliminar
  25. Tiene buena pinta!
    Gracias por compartir.
    Besos,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ResponderEliminar
  26. it looks a great products. i have to try it! ;)
    kissesss to you.
    Nunù.
    Check it out my last post: http://www.honeyandcotton.org/cheap-and-glamour-sunglasses-by-polette/

    ResponderEliminar
  27. Yo estas máscaras nunca las he probado la verdad, pero me has despertado la curiosidad, me he quedado con ganas jejje. Besines linda, pasa buena semana =)
    Sorteo en mi blog: modabellezayrelax.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  28. I have never heard of sheet masks but they seem like really nice products :)

    Sarah | sarahanne14.blogspot.com

    ResponderEliminar
  29. nice product darling! :)

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    ResponderEliminar
  30. Great post babe! Enjoyed reading about it! Masks seems like an interesting one!

    Adi xx
    www.fancycorrectitude.com

    ResponderEliminar
  31. They look spooky when you wear them, but they are so awesome!

    COOCOO FOR COCO

    ResponderEliminar
  32. Me la apunto que no la conocía y tiene una pinta estupenda
    un besazo y feliz semana

    http://mirincondequitaypon.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  33. Hi dear! You have a fantastic blog, I really like it:)
    Follow each other?
    Have a nice day,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  34. Qué buena pinta esta mascarilla! Parece genial ;) Nos seguimos por GFC? Yo lo hago desde ya, preciosa!!

    Dress to Impress Ibiza

    ResponderEliminar
  35. I've never tried sheet masks before, they look quite scary to use haha but if they're all as good as this one, I might try someday!
    Thanks for the review :D

    Julia xx
    Check out my last post here: http://juliaspeaksbeauty.blogspot.co.uk/2015/04/edinburgh-photo-diary-part-i.html

    ResponderEliminar
  36. Hola guapa! no conocia tu blog, te sigo ya!!!! te espero en el mio, muuua

    www.dollactitud.com

    ResponderEliminar
  37. I love a good face mask and this seems good.

    http://thinkworkandgo.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  38. Thank you for sharing, I will def have to check them out.
    www.glamourbyzee.com

    ResponderEliminar
  39. voy a tener que probarla!! que desastre nunca he probado ninguna!!


    besitos
    Bego

    feliz finde!

    www.simply2wear.com

    ResponderEliminar
  40. Yo también la he probado, y la verdad que me ha sorprendido positivamente. Un beso

    THE PINK INNUENDO

    ResponderEliminar
  41. It looks really nice! X Minale
    http://minaleme.blogspot.be/

    ResponderEliminar
  42. Hola Linda, siempre he pensado en comprar una pero nunca lo he hecho, ahora mas que nunca estoy interesada, lindo fin de semana.
    Glamoury Armory Blog

    ResponderEliminar
  43. we've never tried any Sephora masks before. Sephora just opened in Australia at the end of last year, so the range is pretty limited:(

    M + K

    ResponderEliminar
  44. I Wish I could try it !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  45. Looks amazing I have to try that :) Thanks for your visit and for follow I follow you too!
    Bj S

    ResponderEliminar
  46. Estas me gustan porque luego retirarlas es fácil, te la quitas y ya; mientras que si es tipo crema enguarra más...

    ResponderEliminar
  47. Hi Sara, That's Valentina ^_^ I thank you for your visita on my blog, I'll follow yours with Big pleasure.
    Kisses.
    Vale

    ResponderEliminar
  48. This mask looks awesome and it looks really easy to use too!

    Olivia x
    Beauty from the Fjord

    ResponderEliminar
  49. have a nice week!! :)

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    ResponderEliminar
  50. Hi! Thank ffor the comment, I'm following you. :)

    http://filipa-goncalves.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  51. un post muy relajante!!!! me han dado ganas de ir corriendo a comprarme esta mascarilla!! Pásate por mi blog que estoy de sorteo y creo que te puede gustar el premio, un besito!

    ResponderEliminar
  52. Great review. Would give it a try. http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ResponderEliminar